METODIKA
Děti pracují společně, reagují na podněty a otázky předložené různými úrovněmi softwaru a umisťují kostky do smyslového panelu tak, jak vytvořili své odpovědi.
E-blocks
Tento systém může být použit buď na celkové vyučování předmětu nebo jako doplnění jiných materiálů.
Při používání E-Blocks, učitel připraví vyučovací prostředí tak, že rozdělí třídu do skupin, které mají své vlastní přihlašovací jména (zastoupeny snadno rozpoznatelnými obrázky vhodné i pro ty, co ještě neumějí číst). Učitel rozhodne o tom, jaké skupiny vytvoří, mohou být různorodé nebo ne, závisí to od potřeb každé třídy.
Práce v malých skupinách, děti sedí kolem smyslového panelu E-Blocks.
Aktivity zahrnují:
• Prezentace témata, například písmena nebo slovní zásoba jsou představeny ve vzrušujícím vizuálním formátu včetně zvuků a animací.
• Na praxe prostřednictvím interaktivních aktivit se používají obrázky, animace a zvuky na upevnění učiva a znalostí.
• Konsolidace dovedností prostřednictvím her, písniček, říkanek, veršovaček.
• Opakování prostřednictvím her.
Technické dovednosti učitele
Použití systému E-Blocks nevyžaduje žádné technické znalosti na straně učitele - vše je srozumitelně ukázáno a zapojení studentů je velmi jednoduché.
Dále, systém poskytuje neocenitelný nástroj pro učitele, jak prezentování tak umožnění praxe prostřednictvím ukazování a poslechu.